Time Is Precious

Tuesday 25 December 2012

PROMOSI PAKEJ PERKAHWINAN DARIPADA PENAJA BERSAMA PAMERAN PENGANTIN 2013

PROMOSI PAKEJ KAHWIN PARA PENAJA PAMERAN PENGANTIN

Astana Bridal
Sebagai Penaja Rasmi Dekorasi Bagi Pameran Pengantin Gala Seri pesona Ratu Sehari ke-17, 2013, yang menghiasi Pintu Masuk Utama dan Ruang Legar Plaza Angsana, Astana Bridal menjemput orang ramai khususnya para bakal pengantin baru untuk datang beramai-ramai untuk melihat contoh hasil kerja perkahwinan kami ini yang berkonsepkan "White Wedding".

Anda juga boleh datang ke kaunter Astana Bridal di Pameran Pengantin ini untuk mendapatkan melihat gambar-gambar hasil kerja perkahwinan yang telah kami laksanakan.

Jika anda bertuah anda juga boleh mendapat Cabutan Bertuah serta Tawaran Diskaun Hebat di kaunter ini (hanya untuk tempoh 10 hari sahaja: 11-20 Januari 2013)

Kepada orang ramai yang ingin mendapatkan maklumat dan merasai pengalaman salah satu daripada Adat orang Melayu, anda semua dijemput hadir ke pentas utama Plaza Angsana 11 Januari 2013 pada pukul 5.00pm untuk menyaksikan Majlis Berendoi oleh Astana Bridal.

Kami di Astana Bridal selain daripada menjadi Perancang Perkahwinan turut mempunyai  pakej perkhidmatan sampingan seperti Pakej Dekorasi Pelamin, Pakej Andaman, Pakej Fotografi Perkahwinan, Pakej Katering & Pakej Kanopi.

Akhir kata daripada kami di Astana Bridal, Datanglah ke Pameran Pengantin Gala Seri Pesona Ratu Sehari ke-17, 2013, ini yang dianjurkan oleh Juz Zarith Innovation untuk memenuhi keperluan perancangan perkahwinan anda serta menyertai aktiviti yang turut dibuat oleh kami.



Ez's Saloon & Bridal House
Sebagai Penaja Rasmi Utama Bagi Pameran Pengantin Gala Seri pesona Ratu Sehari ke-17, 2013, yang mempamerkan Pelamin Terbesar di Pentas Utama Plaza Angsana, Ez's Saloon & Bridal House menjemput orang ramai khususnya para bakal pengantin baru untuk datang beramai-ramai untuk melihat contoh hasil kerja perkahwinan kami ini yang berkonsepkan "White Wedding".

Anda juga boleh datang ke kaunter Ez's Saloon & Bridal House di Pameran Pengantin ini untuk mendapatkan melihat gambar-gambar hasil kerja perkahwinan yang telah kami laksanakan.

Jika anda bertuah anda juga boleh mendapat Cabutan Bertuah serta Tawaran Diskaun Hebat di kaunter ini (hanya untuk tempoh 10 hari sahaja: 11-20 Januari 2013)

Kepada orang ramai yang meminati perkembangan terkini trend baju pengantin tempatan, anda semua dijemput hadir ke pentas utama Plaza Angsana 13 Januari 2013 pada pukul 2.00pm untuk menyaksikan Pertunjukan Busana Perkahwinan oleh Ez's Saloon & Bridal House yang berkonsepkan "My White Wedding Day".

Kami di Ez's Saloon & Bridal House selain daripada menjadi Perancang Perkahwinan turut mempunyai  pakej perkhidmatan sampingan seperti Pakej Andaman, Pakej Fotografi Perkahwinan, Pakej Pelamin, Pakej Katering & Pakej Kanopi.

Pesanan kami di Ez's Saloon & Bridal House, Datanglah ke Pameran Pengantin Gala Seri Pesona Ratu Sehari ke-17, 2013, ini yang dianjurkan oleh Juz Zarith Innovation untuk memenuhi keperluan perancangan perkahwinan anda serta menyertai aktiviti yang turut dibuat oleh kami.


KLIK SINI 

UNTUK KEMBALI KE BERITA UTAMA 

PAMERAN PENGANTIN GALA SERI PESONA RATU SEHARI KE-17, 2013


No comments:

Post a Comment