Time Is Precious

Wednesday 9 January 2013

SENARAI PUSAT ANDAMAN PERKAHWINAN 2013 JOHOR BAHRU

Senarai Pusat-Pusat Andaman yang Menawarkan Pakej-Pakej Perancang Perkahwinan (Wedding Planner)/ Pakej Solekan (Make-up) Pengantin / Pakej Pelamin Pakej Hiasan Rumah dan Dewan /Pakej Baju Pengantin / Pakej Aksesori Perkahwinan / Pakej Gambar Kahwin dan Lain-lain.
Dapatkan Promosi Perkahwinan mereka hanya di Plaza Angsana.
(11-20 Jan 2013)

1    EZ's Saloon & Bridal House
2    De Vogue Bridal Collection by Chika Kamal
3    Nasha Wedding Planner
4    Hajad Wedding Planner
5    Anew Wedding & Bridal
6    Fiqah Bridal
7    Dina Collections
8    HT Bridal (Haiqal & Taufiq)
9    Andaman Alaf Melinium
10    Norezs Wedding Planner
11    Elegant Wedding Planner
12    Dara Jelita Collection
13    Merlang Spa & Bridal House
14    Molly Bridal & Wedding Planner
15    Flora Bridal House
16    Adli Bridal Collections
17    Moon Bridal
18    Leenz Bridal
19    ATT Studio & Bridal
20    Rozaini Bridal
21    Andaman Telok Belanga
22    Mas Choteq Bridal
23    Miracle Touch by Nill Abaka
24    Adly Glam
25    Tie The Knot
26    AZM Canopy & Bridal House
27    Astana Bridal Butik Andaman Pengantin
28    Idaman Pengantin ANH
29    Ixora Design & Bridal
30    De Casa Impiana Boutique & Bridal House
31    Prince South Couture
32    A & A Saloon & Bridal by Awangku Camarul
33    D' Pesona Bridal House
34    Zaiman Bridal

KLIK SINI 

UNTUK KEMBALI KE BERITA UTAMA 

PAMERAN PENGANTIN GALA SERI PESONA RATU SEHARI KE-17, 2013



5 comments:

  1. berapa no tel bridal merlang?

    ReplyDelete
  2. Amaran kepada bakal bride-to-be di Johor: Jauhi servis LEENZ BRIDAL Permas Jaya

    Biasanya, bridal ini akan menyertai bridal fair di mana2 dan kebiasaannya akan display baju-baju yang paling cantik serta menawarkan pakej yang paling murah. Bila berkunjung ke butik, baju-baju lain *sangat* hodoh. Seolah-olah dijahit oleh seseorang yang tiada bakat. Lagi satu perkara, sebaik sahaja anda membuat bayaran, layanan yg mula2 baik itu akan bertukar menjadi acuh tak acuh.

    Bridal ni pernah cuba menguruskan 37 majlis dalam masa 2 hari. Cuba bayangkan betapa serabut dan low quality servis yg diberikan. Tamak haloba!

    Pengalaman Pengantin #1
    Pengantin ini telah mengambil pakej dewan penuh berlian
    Pada hari majlis alatan merenjis tiada, pengantin telah diberitahu semasa sedang bersanding: 1 minit sebelum acara merenjis!!! Yang menyedihkan, tetamu menyedari apa yang berlaku.
    Kendarat tak menjalankan tugas, melepak sambil melayan telefon bimbit, sedara mara pengantin yang terpaksa bertungkus lumus utk mengangkat pinggan kotor dan replenish makanan yang sudah habis
    Baju-baju pengantin tak pernah di basuh - pengakuan dari owner sendiri (Farasuzi Mohd)
    Baju terpaksa di alter banyak kali sbb pekerja lain yang mengambil ukuran badan pengantin, bukan tukang jahit sendiri.
    Meja dan kerusi makan kotor, chair sash buruk dan berbulu, kain alas seperti tidak pernah dibasuh
    Makanan katering ada telur lalat
    Owner & pekerja bridal sambil lewa & unfriendly especially bila sudah membuat pembayaran.
    Bila pelanggan tidak puas hati, pekerja bridal sangat biadap dan menyalahkan pelanggan
    Pelamin tidak mengikut apa yang telah di janjikan. Bila ditanya, bridal menyalahkan pelanggan kononnya itu adalah permintaan pelanggan.

    Pengalaman Pengantin #2
    Semasa berbincang dengan wedding planner (as if!!), pada masa yang sama owner bridal sedang bertekak dengan pengantin lain yg tidak berpuas hati dengan servis yang di perolehi. Statement owner bridal tu - “Setakat 3 ribu pon nak kecoh”. Haram laknat punya Farasuzi Mohd. Tak pikir ke dia, orang lain bertungkus lumus kerja untuk kumpul duit. Haa, obvious kan bridal ni tak peduli pelanggan puas hati ke tidak, asalkan DUIT masuk.

    Pengalaman Pengantin #3
    Baju yang sepatutnya dipakai semasa majlis bersanding dalam masa 2 hari, di berikan kepada pengantin di kuala lumpur. Pasangan tersebut terpaksa memilih pakaian lain yang bertentangan dari tema warna yg telah ditetapkan.
    Kecewa dengan kejadian ini, pengantin telah meminta ganti rugi. Namun, bridal tidak mahu bertanggungjawab.

    Pengalaman Pengantin #4
    Pelamin tidak lengkap. Pelamin nampak kosong dan tidak menarik tanpa pagar yg sepatutnya diletakkan di tepi bangku.
    Bunga meja makan tetamu yg telah dijanjikan, tidak dibawa.

    Jadi, fikir2 kanlah sebelum mengambil LEENZ bridal package. Bagi mereka, duit adalah priority utama mereka, BUKAN kepuasan pelanggan & servis yang berkualiti. Malah, owner (Farasuzi Mohd - https://www.facebook.com/farasuzi.mohd?fref=ts) sanggup memburukkan pelanggan yg tidak berpuas hati di hadapan pelanggan baru yg totally naive.

    Kami adalah bekas pengantin yang merasa amat kecewa dengan servis bridal ini. Kami memilih untuk mengemukakan masalah yang telah dihadapi utk menghentikan penipuan ini. Ekceli, ramai pengantin yg tertipu namun memilih untuk berdiam diri. Kepada bekas-bekas pengantin yang pernah di tipu oleh bridal ini, sila nyatakan pengalaman anda di sini bagi membuka mata bakal-bakal pengantin. Next step -> lawsuit. Sekian.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. betul ke leenz bridal ada masalah? tgok majlis kawan sy mcm ok je

    ReplyDelete
  5. aah, betul ke apa yg ditulis kn tu? tgk kt page Leenz bridal.. Okay je.. cantik..

    ReplyDelete