Time Is Precious

Friday 10 August 2012

PAMERAN PENGANTIN DAN PERKAHWINAN JOHOR BAHRU 2012


>>>Klik Sini utk Pameran Pengantin<<<

Gala Seri Pesona Ratu Sehari ke-17, 2013 (11-20 Januari 2013)  

>>>Plaza Angsana Johor Bahru<<<

 


PAMERAN PENGANTIN JOHOR BAHRU 2012

GALA SERI PESONA RATU SEHARI KE-16, 2012. 


<---NOTIS 9 JANUARI 2013--->


BERITA BAIK KEPADA BAKAL PENGANTIN DI JOHOR BAHRU, PASIR GUDANG, SKUDAI SERTA SINGAPURA:
Kami sedang mengadakan Promosi Pameran Pengantin dan Perkahwinan di PLAZA ANGSANA, JOHOR BAHRU bermula dari 11 Januari hingga 20 Januari 2013. Datanglah beramai-ramai untuk mendapatkan promosi pakej-pakej perkahwinan menarik di sini. JOIN dan INVITE rakan anda di:
http://www.facebook.com/juzzarithinnovation


<---NOTIS 5 OKTOBER 2012--->
BERITA BAIK KEPADA BAKAL PENGANTIN DI DAERAH KULAIJAYA:
Kami sedang mengadakan Promosi Pameran Pengantin dan Perkahwinan di IOI Mall Kulai bermula dari 5 Oktober hingga 14 Oktober 2012. Datanglah beramai-ramai untuk mendapatkan promosi pakej-pakej perkahwinan menarik di sini. JOIN dan INVITE rakan anda di:

KLIK LINK INI
 ACARA PAMERAN PERKAHWINAN INI!!!
^^^KLIK LINK INI^^^

 

Kepada para bakal pengantin yang sedang runsing memikirkan budget perkahwinan anda dalam keadaan ekonomi yang kurang menentu pada hari ini, bergembiralah kerana kami telah mengumpulkan para usahawan perkahwinan terkemuka di Johor Bahru untuk menyediakan Pakej Budget Wedding Planner dengan motivasi "now everyone can get married in style" (semua orang boleh berkahwin dengan bergaya) dan tawaran promosi ini HANYA untuk SEPULUH (10) HARI SAHAJA bermula dari 31 Ogos 2012 hingga 9 September 2012 dengan tapak pameran perkahwinan Gala Seri Pesona Ratu Sehari ke-16, 2012, yang bertempat di Level 2, Plaza Angsana, Pusat Bandar Tampoi, 81200 Johor Bahru, Johor, Malaysia.

Pameran ini akan disertai oleh para usahawan yang memiliki Butik-Butik Perkahwinan, Pusat-Pusat Andaman, Pameran Baju Pengantin, Studio Fotografi dan Video Perkahwinan, Katering, Perancang Perkahwinan, Pusat Kad Kahwin dan lain-lain.

Ikuti perkembangan promosi kami di Facebook : http://www.facebook.com/juzzarithinnovation


"PROMOSI BUDGET WEDDING PLANNER"



Ikuti perkembangan promosi kami di Facebook :

 http://www.facebook.com/juzzarithinnovation

No comments:

Post a Comment